16 May 2011

aa


weyh kau tahu tak masa pertama kali aku jumpa kau. ak seronok sgt. aku happy dgn kau. kau selalu buat aku bahagia. kau datang pada waktu yang tepat. masa tu aku asek cerita pasal adib jea dekat kau kan? and kau pun same asek cerita pasal anis jea. walaupun kadang2 ak rasa malas sgt nak dgr cerita kau but aku dgr jugak. and masa tu kau taye aku " kau sayang adib? " ak pulak taye kau balik " kau syg anis ? " lps tu kau cakap " dulu lah skg dh tak " aku pun cakap " aku pun sama " lps tu kau pandang aku, pandangan yang lain mcm. aku gementar, lps tu kau taya aku " kau syg sape sekarang ? " aku apulak taye kau soalan yang sama. lps tu kau cakap " adelah. ak syg sgt kat seorang perempuan n. cume aku tak yakin aku boleh dpt kan dye " aku kecewa, lalu dgn hampa aku taye kau " knp pulak? " kau pun jawab " sbb aku rasa dye tak suke ak. ingatan dye kuat kat ex dia jea " aku tersedu. sungguh jahat perempuan tu. ak pun bersuara " sudah lah ji, kalau kau rasa kau boleh dapat kan dye. kau buat lah yang terbaik. jgn nak ragu ragu lagi. lagi pun tu ex die kan. bukan nye pakwe dye skg, ak yakin kau boleh dpt kan dye" kata aku dgn pnh semangat wahal dlm hati tuhan jea tahu, kau pun cakap " kau yakin aku akan dapat kan dye? " dgn terpkase aku angguk " terima kasih halisya. aku syg kau " haa? kau sayang aku ji? tp kau kan syg org lain. aku hanya mampun mengukir senyuman. suatu hari kau ajak aku pergi mandi sungai. bagus juga . aku pun dah lame tak mandi sungai. ak ajak kawan aku nad. kawan kawan begitu byk hingga aku naik malu. so dekat sana aku hanya berkepit dgn nad sahaja. aku menunggu sesuatu dari ebgkau sbb kau cakap kau ade perkara penting nak bagitahu aku nanti. jadi aku pun tunggu. namun kau mcm takde pape respon. ahh! mungkin kau dh lupe kot? biarlah. so lps mandi sungai. kau panggil aku. aku pun dtg lah. dgn gentle nya depan aku kau cakap " HALISYA. SAYA SAYANG AWAK. SAYA NAK JADIKAN AWK SEBAHAGIAN HDP SAYA" ak tersedu, sumpah! " HALISYA? BOLEH KTA COUPLE?" tergamam. kaku. saat itu ingin sahaja aku menjerit dn menari-nari. lantas dgn cepat annguk and tersenyum. kau pun mengukir senyuman. sumpah aku sayang kan kau. and aku tak sangka aku lah perempuan jahat yang aku sendiri gelarkan. 12 11 10 adalah hari terindah didalam hidup aku. ya allah! terima kasih. kau berikan aku derita tetapi akhirnya kau berikan aku bahgia:) aku bersyukur.

WALAUPUN BYK SGT DUGAAN TAPI DYE TABAH DGN SEMUANYA. DYE SABAR DGN KARENAH AKU YANG BUDAK-BUDAK

No comments:

Post a Comment