18 May 2011

ikhlas dari norhalisya


ADIB
adib. im so sorry syaa tahu syaa ni mcm pape jea kan? syaa lak nak over-2 teringat semua nya padahal adib dh lupakan? syaa mx maaf sgt-2. syaa rasa syaa ni memang bodoh. sya sedar. tapi adib kena ingat adib jugak yang bodoh kan syaa.mula-2 memang syaa tkboleh terima semua nye. syaa ngaku syaa mcm org gila jap. sya mcm tak tentu arah dgn hdp sya. but syukur syaa masih waras :) adib. memang syaa admit syg syaa kat adib dulu tinggi. syaa agong-2 kan adib. even NISHA advice syaa supaya jgn main api dgn adib. syaa degil. syaa nak juga. and now. syaa tahu knp nisha suruh syaa buat mcm tu. syaa bukan nak dendam ke ape kan? tapi jujur sekarang syaa dh maafkan adib :)

ANIS
ini dia orang yang sekarang dh jd sebahagian dalam hdp ak. haha funny kan anys? dulu kemain lagi gaduh-2 but now dh okay. seriously even umur kite jaraj 3tahun, but anys faham syaa and syaa faham anys. yahh. syaa ngaku sometime syaa rasa mcm tak puas hati dgn anys. sbb anys mcm nak salahkan sya ats semua nye yg syaa buat. but, tadi syaa dh bace post anys. kite senasib kan? syaa faham sgt-2 anys. sumpah cakap. marah dekat adib and gg memang ade sebab dorang buat dkt anys benda yg same. anys faham kan :) jd syaa taknak terus musuh-2 dgn anys. and syaa rasa kite pun takdelah musuh mane kan? cumee anys tertarik nak tahu perkembangan hdp syaa and me too :) sudah lah anys. past is past. present is present. betul cakap anys. skg episod baru nak bermula but mcm mane nak bermula kalau syaa terus seksa kan diri syaa dgn kisah silam syaa kan? syaa sedar. semua manusia pernah buat silap. jd syaa hanya mohon padaNYA agar ampun kan segala dosa syaa. adib. anys. gg. syaa sayang anys mcm kaka syaa sbb best kawan dfn anys ! :)

JIJIE
awk :) kita ni mcm-2 hal kan? kejap baik kejap gaduh. kalau gaduh mcm perang dunia ke-3 but kalau tgh baik, rasa mcm dunia ni kita punya kan? hehe seronok sgt dpt kenal awk :) saya pernah kecewa dulu and awak dtg pada tepat and saya pun GUGUR HATI DEKAT AWAK! awk, saya betul-2 nak minta maaf sbb awk ni byk sabar dgn karenah saya kan? hehe saya kan penyeri hdp awk :)

NISHA NURINA
babe!!! sumpah aku rindu kau tahap gaban kot! rindu teramat sgt. haha babe bila kita nak jumpa? lepak-2? gaduh-2? mcm dulu ? dulu rumah kita dekat kan. aku selalu tido umah kau and kau pun same kite selalu kuar malam, and aku selalu teman kau jumpa perud walaupun time tu aku asek gaduh dgn fahmi jea kan? but seriouly cakap. walau mcm mane kau buat taik dekat ak. sumpah aku sayang kau! haha kau ingat time cuti dua minggu tahun lepas? kau, ak, naza, zue, nad semua kuar same-2 kan? and kau ingat malam kau tdo umah ak? aku menagis certa kat kau pasal adib? and kau pun pelok aku smbl buat lawa? kite berdua gelak-2 smp kite dgr kucing bergaduh belakang rumah ak. terus kite tido kan? sha, aku rindu kau babe, ak rindu nak dgr gelak-2 kau yang sewel tu. and aku rindu nak dgr kau bahan aku SYA MOK best kan syaa? hmm bila lah semua boleh berulang balik :(

oklah tok ANYS ADIB AND JIJIE harap pasni kite semua okay kayh? syaa syg anys dgn gg jea. adib ? grr haha syaa pun syg sebagai kawan lah :) ok LAGU AISHITERU ni tok korang semua :) enjoy :)

No comments:

Post a Comment