17 May 2011

AKU PUNYA CERITA

asal ade jea masalah antra kteorg semua ak yang kena. asal? knp taknak salah kan pihak yg lain? knp ak jugak yang disalahkan? korang pk ak ni takde perasaan ke ap? yes aku ni memang lah bagi korang semua tak matang kan? but ak ade perasaan yang korang memang patut jaga.korang tolong lah jgn jd selfish. ak biar aku luah kan yek. korang berdua ni bila aku ade jea buat case korang terus aim ak dgn dy? asal doh? korang taknak taye pape dulu kan? main aim jea. yehh, ak ni memang pemaaf orang nye. but pk logik lah. ade setengah perkara je ak boleh maaf and lupa kan. and kau cakap kau pernah rasa apa yang ak rasa mesti kau boleh faham aku kan? but asal korang takboleh and takpernah nak faham ak? yee dpn korang ak memang boleh senyum semua. but. in the same time ak nak tgk mcm mane cara korang depan ak and belakang ak. AKU MANGSA KEADAAN? oh tak same sekali ok. ak takkan pernah biarkan diri ak terus jea dipersalahkan oleh pihak yang sendiri pun ade bikin masalah. aku tak bodoh. korang silap besar nak pk mcm tu.

and hentikan semua lakonan. kalau korang taksuka ak. korang cakap jea. tak perlu jadi orang munafik dgn ak. bukan nak cakap ape lah kan. tapi korang masing-2 dh besar so masing-2 fikir sendiri lah kan. and tok KAU. yee ak tahu bf kau tu memang PEROSAK but ak tak salah kan dye semua nya sbb ak sendiri pun ade salah jugak. but babe. pk sendiri lah. dye tuh org pertama kot! mcm mane ak nak lupa and kau pk aku nak ingat ke? aku kalau boleh taknak ingat but nak wat mcm mane. maybe allah hukum ak mcm ni atas segala dosa yang ak lakukan. aku sendiri pun taknak hdp aku mcm nilah. selalu teringat kat kisah lame kiteorg. kau pk ak nak cerita ke kat korang? aku just nak seorang yang sedia dgr ape yang aku nak luahkan supaya aku tenang. ni tak. ak asek luahakn kat dinding. yahh. nmpk mcm bodoh but itulah yang selalu aku laku kan. jgn payah-2 paksa aku untuk lupakan semua nya sbb aku sendiri taktahu bila aku boleh lupakan.

aku dh fikir byk-2 aku dh tknk dituduh mcm-2 oleh korang. ak akan buat hal dgn hdp aku. and korang pun dgn hdp korang. kita dh ade hdp-2 masing2. and pasal bf aku. dye baik dgn aku and syukur dye faham ak. and itu yg aku nak. and untuk kau lelaki durjana. terima kasih sgt kau lepaskan aku and aku jumpa org yang lbh jauh baik dr kau. seriously aku cakap sapa kahwin dgn kau. perempuan yang paling bodoh unless kalau kau dh berubah,. and one more thing aku harap sgt kau berubah. buang sifat lama kau. jgn lyn nafsu kau tu sgt. and untuk kau jugak , im sorry sahabat. bukan niat nak kurang hajar ke ap? cume kdg2 rasa mcm ape aku buat semua mcm takbergunba bila kau dgn bf aku asek pk benda yang aku buat ade kena mengena dgn lelaki durjana tu. ok now aku nak bagitahu INI HDP AKU JD APE APE YG AKU BUAT MESTI BERKENAAN DGN HDP AKU, BUKAN DGN HDP ORANG LAIN.

No comments:

Post a Comment