15 May 2011

tanpa tajuk


hari ini aku bangun seperti biasa. entah kenapa aku rasa begitu lain. ak bangun dgn memulakan hidup aku dgn senyuman. pelik. tapi itulah kenyataan. aku pun bukak lah segala apa yang aku ingin bukak. aku terus ke blog ini. ini lah aku. tiada siapa yang dapat ubah aku. walaupun aku sedar kdg2 aku memang menyakitkan hati orang tetapi inilah aku. aku dgn cara hidup aku. dgn dunia aku yang penuh angan angan. susah untuk korang bayangkan kerana ini dunia aku yang tiada sesiapa didalam nya. aku sendiri kdg2 masih keliru, tapi tak mengapa. ak tahu apa yang aku buat.aku hanya ingin kan seorang insan yang bernama lelaki bimbing aku kearah kebaikan. aku ingin memeluk dia. mempunyai anak nya. itulah impian setiap wanita. ingin disayang dan menyayangi. mak abah. usah risau. sampai masanya nanti. anak mu ini akan berubah.

No comments:

Post a Comment