17 May 2011

asal weyh ?

okay biar aku cerita semuanya okay so biar semua faham aku, tok kau yes aku syg kau ak memang betul betul sayang kau. bila ak cakap ak sayang kau. ak betul betul maksud kan. kau percaya lah weh. jgn nak tuduh-2 aku lagi. sumpah ak cakap. ak dh serik, ak dh betul betul nak serious dgn kau weyh ! and tok kau ! weyh. dh lah weh. cukup weh. antra kita memang dh takde pape. ak dh lupekan kau and ak memang taknak ingat kat kau lsg. bagi ak. antara kita memang dh takde pape. yee ak sedar and ak tahu. ak pnh bagi kau harapan kan? tapi weyh. ak cakap betul semua tuh bagi ak dh takde pape makner dah. AKU HALISYA DAN INI DIRI AKU JADI AKU TAKKAN JADI ORANG LAIN yes memang kau lah PEROSAK AKU ! but mcm kawan ak cakap. smp bila ak nak terus kenang semua nye padahal kau pun dh lupakan ak ? ak mmg taknak ingat. tapi wajar ke weyh tiap kali kau contact aku kau asek ingat kan semua kisah kite? aku benci okay! dah lah. cukup, yes memangAKU PUN BODOH SEBAB MAIN BAGI JEA KAN and lsg tak fikir ape yg akn kau buat. and now semua dh terjawab AKU BENCI KAU AND AKU TAKNAK LSG ADE PAPE DGN KAU LAGI SEBAB BAGI AKU KAU NI FAKE ! AKU KENAL KAU LAH WEH. AK FAHAM SGT APA YANG KAU NAK DALAM HDP KAU ! so pleasee babe kau jgn ingat kan lagi. tok kau juga. aku hormat kau mcm kakak aku sendiri :) aku tak kisah kau nak contact dgn kau tuh. but, cukup jgn cakap pasal aku dgn lelaki tu. yess kiteorg sedar. aku dgn lelaki tu pernah kecewakan korang but kiteorg memang dh taknak ade pape lagi dh. so pleasee percayakan aku kali ni okay. pleasee sgt sgt. yahh aku memang suka amek tahu pasal org tapi aku taksuka bila org salah anggap apa yang aku buat. aku sedih lah weyh dgn korang semua. sumpah aku sedih. korang macammmm,,,,,,, ahhhhhh!!!!! takpelah. lepas ni apa korang bertiga nak cakap/kutuk/hina/caci/maki aku ke.aku tak kisah sebab AKU HALISYA DAN INI DIRI AKU, AKU TAKBOLEH JADI DIRI SESIAPA DAN SESIAPA TAKBOLEH JADI DIRI AKU SO KORANG JANGAN PANDAI-2 NAK UBAH CARA LIFE AKU, THANKS



aku aku just insan biasa. ak ade perasaan tok korang jaga sebab aku pun akan jaga perasaan korang. ak ada had kesabaran dan tolong jgn bagi aku meletup

No comments:

Post a Comment