16 May 2011

kenangan 2010 :)


k ni gmba aku masa umurempat belas tahun okay(!) haha zaman ni sumpah gile babeng aku tgh inlove so demi mencipta kenangan bersama si dia aku pun tangkap gamba-2 yang sewel ni. haha serious masa aku form 2 tu bagi aku zaman PALING TERUK sebabnya hidup harian aku pergi sekolah balik sekolah. belajar lsg tak. yang aku tahu pergi sekolah ushaa dia hehek>.< balik sekolah pun ushaa dia, malam malam kiteorg texting-2 takpun jumpa. haha tapi kiteorg jarang ar gak text sebab dye tuh manjang takde kredit=,= so aku jea yang kena call dye, tapi aku tak kisah :) sebab aku memang suke call dye and bergayut dgn dia ^.^ aku selalu tulis dekat meja, kertas katil and segala tempat yang boleh ditulis APRIL MONTH haha hanya sesetengah orang jea yang faham :)

seriously aku memang jahat dulu. haha aku selalu tipu mak aku tiap kali nak jumpa ini mamat :) aku selalu bagi ayat " MAK NAK PERGI RUMAH MEMBER JAP " haha padahal si dia dah tunggu aku kat tepi lorong bersama baby crv :) haha tapi tepat pukul 10.5 minit mak aku akan call aku suruh balik. haha semua tuh kenangan 2010 yang memang takkan pernah aku lupakan. hehe

aku suka OVERNIGHT dgn kawan aku NAD ! haha keluar rumah pukul 1am ( kalau semua family dh tido ) dgn perlahan-lahan aku bukak pintu bilik and turun ke bawah and terus keluar. dulu aku selalu overnight dgn NAD ACAP IJAT memang sekepalr kiteorg ni. selalu lepak dekat taman toge . pukul 5 baru lah kiteorg balik. best overnight ni. mcm mcm aku boleh buat. haha paling best masa aku overnight dgn BAD ! seronok tahap gaban weyh ^.^

seronok punya seronok last-2 KANTOI dgn mak aku. memang tak aa -,- balik jea dari overnight mak aku ade kat bawah. haha dgn cuak nye aku masuk rumah and mak aku terus taye " pergi mana dik " haha dgn selamba aku jawab " pergi lepak dgn nad " lps tu terus aku pecut naik atas. esok nya seperti biasa. kena bebel-2 jea naik pecah telinga aku. but aku sedar. tu semua salah aku :) terima kasih mak :)

lps dr tu aku dh REPENT haha aku taknak overnight lagi. haha tapi taubat sekejap jea. lame lame aku buat bail perangai lame. hehe :)

p/s : OK NUM YANG 2342 TU NAMA ORANG YANG PALING AKU SAYANG DULU. KORANG CARI LAH SAMPAI DAPAT :)

No comments:

Post a Comment