15 May 2011

a w e s o m e :)

aku today aku bosan so aku pun layan lah blog orang, layan punya layan . ak terbaca blog mamat ni taw. name dia zaki. seriously cerita mamat ni memang A W E S O M E . ak cerita mane yg ak ingat okay. mcm ni, dye cakao dye ade couple dua orang. name dye myra and ita, zaki ni couple dua dua dalam hari yg serentak. niat dye nak main main kan ita sbb dye saje jea nak hilangkan bosan sbb si myra ni busy nak spm, ohya. zaki ni umur 18. ita pun 18. so couple punye couple. oneday mira ajak jumpa. ok lah zaki ni pun orite sbb dye dh lame tak jumpa mira, then masa dorang jumpa tetibe ita mesej and at the same time mira tgh pegang hp si zaki. so kantoi busuk mcm tuh jea. and mira nak ajak jumpa dgn ita sekali, petang tuh jugak dorang semua jumpa. so zaki ni wat explaination, mira naik angin but ita cool, so. ita pun cakap dye taknak gaduh gaduh and biarlah dye yg tarik diri tp zaki pulak taknak sbb dye sh sayang ita sama mcm dye syg mira, so kesimpulan mira yang blaa and zaki dgn ita, skg zaki dgn ita dh 4bulan tapi skg ita buat hal. dye dh tinggalkan zaki, and zaki pun nyesal sgt sbb biarkan mira pergi cmm tu jea. zaki try pujuk mira tp mira taknak dgn alasan dye nak fokus pada spm but zaki tahu yg mira ni terluka ,


p/s: INI CERITA BENAR DARI SEORANG BLOGGER, AND AKU TERTARIK SGT DGN CERITA DYE SBB LAST SEKALI DYE ADE CAKAP ' AKU INGIN BERPESAN KEPADA SEMUA LELAKI PILIH YANG MENYAYANGI KAU DARIPADA KAU MEMILIH ORG YANG KAU SAYANG " SO UMAT UMAT ADAM. FAHAM KAN LAH MAKSUD NI DALAM DALAM :)

No comments:

Post a Comment